Contabilitate şi Finanţe – TARA Interactive

Mai mult timp pentru a vă dedica soluțiior

Prin utilizarea de „roboți” software capabili să urmeze reguli specifice și secvențe de acțiuni, puteți automatiza procese care, în mod obișnuit, necesită ca angajații să efectueze sarcini repetitive și plictisitoare.

Există multe domenii specifice ale unei afaceri în care RPA poate fi util. Două dintre cele mai inovatoare utilizări ale RPA sunt procesele financiare și practicile de contabilitate.

Cu ce ajută RPA?

  • Auditarea automată a situațiilor financiare
  • Automatizarea reconcilierii extraselor bancare
  • Automatizarea plăților
  • Automatizarea procesului de facturare

Procesul nostru

Tradițional, automatizarea a afectat mai multe fluxuri de lucru în birou. Cu toate acestea, sarcinile legate de finanțe au rămas manuale, fie din lipsa unor soluții potrivite, fie dintr-o anumită neliniște organizațională legată de plasarea sarcinilor esențiale în mâinile roboților. Rețineți că oamenii au încă controlul asupra contabilității robotice, iar configurațiile corecte ale regulilor asigură posibilitatea verificării oricăror excepții.

Cu instrumente noi și o conștientizare în creștere în mediul de afaceri cu privire la beneficiile automatizării, cele mai recente cazuri de utilizare ale RPA în finanțe și contabilitate s-au dezvoltat de-a lungul anilor. Aceste utilizări pot traduce în economii de costuri, creșterea moralului angajaților și o mai bună productivitate. Mai jos sunt câteva dintre cele mai comune utilizări ale RPA în aceste domenii, având în vedere avantajele care fac din RPA o investiție merituoasă.

Procesarea comenzilor de achiziție: Personalul poate petrece o mare parte din timp procesând comenzile de achiziție și dirijându-le pentru aprobare, astfel încât afacerea să poată cumpăra bunuri și servicii esențiale. Puteți configura un robot software cu o unealtă inteligentă de captare a datelor pentru a scana comenzile de achiziție în căutarea datelor critice, care să le introducă automat în sistemul dvs. ERP.

Procesarea facturilor: Utilizați roboții pentru a citi datele din facturi, indiferent de formatul sau numărul de pagini.

Robotul verifică automat orice discrepanță și semnalează operatorului pentru o verificare manuală. În afară de aceste cazuri, facturile sunt completate automat, fără erori.

Alte activități legate de facturi pot fi automatizate: introducerea automată a conturilor de contabilitate, centrelor de cost, distribuția reducerilor, costurile de transport, etc.

Reconciliere de bază a conturilor: Compararea soldurilor pe conturile critice ale afacerii poate lua timp valoros din ziua unui funcționar, fiind necesar să se logheze în diferite sisteme. Precizia este esențială pentru a susține auditurile viitoare. Roboții RPA pot gestiona ușor multe dintre aspectele de bază ale acestor sarcini, necesitând intervenția umană doar atunci când datele nu se aliniază așa cum era de așteptat.

Fluxul de numerar: O imagine clară a fluxului de numerar este esențială pentru a menține afacerea pe linia de plutire în fiecare zi. Roboții pot gestiona multe dintre sarcinile comparative necesare în auditurile generale de venituri, eliminând munca din proces și menținându-vă controlul asupra informațiilor generate.

Reconcilieri avansate: Fie că există întrebări despre o serie de tranzacții sau trebuie să efectuați o reconciliere periodică a registrului ca parte a măsurilor de conformitate, sarcinile de reconciliere pot reprezenta timp petrecut cu privire la Microsoft Excel. Roboții pot interveni pentru a gestiona toate sarcinile repetitive pe care fiecare înregistrare trebuie să le efectueze, ducând la rezultate de audit mai productive.

Semnalare excepții: Afacerea poate pierde bani sau poate ajunge într-o poziție instabilă dacă membrii personalului nu observă problemele decât atunci când este prea târziu. Deoarece RPA se bazează în mare măsură pe reguli, este extrem de potrivit pentru detectarea încălcărilor unor anumiţi parametri de afaceri. Robotul poate apoi să trimită excepția către autoritatea corespunzătoare pentru rezolvare.

Evaluarea riscului: Roboții pot ajuta și în evaluarea continuă a riscului bazată pe reguli, un efort critic pentru a reduce presiunea exercitată asupra profesioniștilor din audit. Atunci când apar posibile încălcări ale riscului datorate anumitor tranzacții sau modificări ale vitalității financiare a companiei, sistemul poate genera o alertă pentru atenție.

Serviciile noastre de aplicații

Echipa Tara Interactive este la curent cu cele mai recente tendințe și tehnologii din industria dezvoltării de aplicații. Scopul nostru este de a crea aplicații pregătite pentru viitor, perfect adaptate nevoilor de afaceri ale clienților noștri. Fie că vizați o nouă segmentare a pieței, doriți să îmbunătățiți retenția clienților sau intenționați să creați un MVP și să evaluați răspunsul pieței, echipa noastră este aici pentru a vă ajuta să realizați aplicația cea mai potrivită pentru scopul dvs.

Process de Automatizare a Facturilor

Automatizarea Introducerii Datelor din Facturi

Colectați factura dintr-un dosar, din e-mail, din SharePoint sau pur și simplu scanați factura pe hârtie, procesați-o și trimiteți la software-ul ERP/contabilitate. Aplicaţia citește și interpretează toate tipurile de facturi (PDF, JPG, PNG, TIF, etc.), indiferent de aspect sau număr de pagini.

Reconcilierea Extraselor Bancare

Reconcilierea Extraselor Bancare

Colectați toate extrasele de cont, indiferent de bancă. Procesul de reconciliere automată a extraselelor bancare începe cu identificarea, cu ajutorul roboților, a băncii care emite extrasul și decodificarea informațiilor conținute în extras pentru a obține informațiile esențiale despre fiecare tranzacție (nume partener, număr TVA partener, etc.). Fiecare tranzacție este reconciliată automat. Partenerul și factura sunt identificate automat.

Soluţii de Hyperautomation

Soluţii de Hyperautomation

Soluțiile de hiperautomatizare automatizează procese complexe, integrând noi tehnologii precum: RPA (Robotic Process Automation), Inteligența Artificială și Machine Learning. Hiperautomatizarea integrează soluții preexistente (Procesarea Facturilor, Reconcilierea Extraselelor Bancare etc.) împreună cu soluții personalizate, rezultând o aplicație complexă cu un grad ridicat de automatizare.